Elektroniczna Skrzynka Podawcza działa w ramach rządowego projektu e-PUAP, który udostępnia platformę wymiany korespondencji elektronicznej między obywatelem a urzędem.

E-PUAP

ADRES SKRZYNKI PODAWCZEJ NA PLATFORMIE ePUAP -

/P11Mikolow/skrytka

/P11Mikolow/SkrytkaESP

 Wszystkie dokumenty elektroniczne wysłane przez Elektroniczną Skrzyknę Podawczą muszą zostać podpisane jednym z dwóch typów podpisów:

  1. płatnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym
  2. darmowym podpisem potwierdzonym profilem zaufanym

 W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miasta Mikołów dostępnej na platformie e-PUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:

  1. założenie indywidualnego (darmowego) konta
  2. posiadanie profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego

 Akceptowane formaty załączników plików:

DOC, RTF, ODT, XLS, ODS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, PDF, formaty kompresji ZIP, RAR